אתר  הקבלה-החזרת אהבה כישוף אהבה לאה שירה גד

קיראו בעיון הסכם משפטי חשבון הבנק : בנק דיסקונט סניף 075 חשבון 771260
הה
התמונה שלי

אני לאה שירה גד עוסקת בהחזרת אהבה לפי הקבלה כישופי אהבה .תעודת עוסק שלי ומספר הזהות.010708683
פתיחה,תקשור.בדיקת התאמה וטיפול...בתשלום מראש .
 
                                                                                                                                          





 
 בעיתון לאשה  כתבות 

חייגו 1901-729-687 מספר זה מחייב את חשבון הנייד שלכם הפרטי 0522-849-794 להתקשר למפעיל הסוללרי 



 לאה שירה גד
מדיום מתקשרת מהקבלה



 
תמצית טרוף אהבה




 מתלבטים? הבן/ת זוג נפרדו? האם תהיה חזרה?התקשרו
 הטלפון : 052-2849794
ן.
הזמינו יעוץ ובדיקה.לא בשבת
ימות השבוע.  א-ה 8.30-20.30   שישי 8.30-14.00          לקבוע תור לייעוץ /בדיקת אהבה
השיחה ביום למחרת רק לאחר העברת תשלום.
leasihra@gmail.com
 
 

סימני החלום האמיתי

חלומות על פי הקבלה - על פי ימי החודש
מי שחלם ב

יום א' בחודש כל מה שיראה בחלום לשמחה ייהפך 
יום ב' ו ג' כ' כא,בחודש אין בו אמת חלומות שקר
יום ד' או ה' בחודש פתרונו טוב ויתגשם אחרי ימים רבים 
יום י"ב בחודש בכבוד ובשמחה יתקיימו חזיונותיך 
יום י"ג בחודש בארבעה ימים יתגשם כל מה שתראה 
יום י"ד ט"ו בחודש החלומות יתגשמו בקרוב 
ביום ט"ז בחודש לאחר זמן מסויים יתקיים 
יום י"ח י"ט בחודש באשר יהיו החלומות כך יתגשמו 
יום כ"ב בחודש לא יתגשמו כלל 
יום כ"ג בחודש החלום יהפוך לריב ומדון תוצאה צרות 
יום כ"ד בחודש יהפוך לשמחה וששון 
יום כ"ה כ"ו בחודש יתגשם תוך 10 ימים 
יום כ"ז כ"ח כ"ט בחודש כל מה שתראה לשלום וטוב יהיה


חלום בתחילת הלילה כולו שקר, בחצי הלילה קרוב לאמת, חלום שנחלם קרוב ליום כולו אמת.


כדי לדעת לאבחן חלום ולקבוע שהוא אמיתי יש סימנים רבים.

  אחלמה
כדי לדעת לאבחן חלום ולקבוע שהוא אמיתי יש סימנים רבים. חלקם מפורשים בדברי הגמרא, ואחרים בדברי חכמי ישראל שבכל הדורות.

חלום של שחרית

חלום שהאדם חולם בשעות הבוקר המוקדמות הוא מהחלומות המתקיימים. בשעה זו המזון כבר התעכל ונפש האדם יצאה מגופו החומרי מזה זמן, האדם רוחני יותר, ואז מגלים לו סודות ורזים, לכן חלום הנחלם אז יש לו חשיבות ותוקף יתרים.

אין הכוונה לחלומות שהאדם חולם בשעה שהוא מנמנם בשלבי היקיצה בבוקר, אלא לחלומות שהם בתוך שינה עמוקה, ושעתם היא בשעות סיום הלילה שעה קלה לפני ההתעוררות.

חלום שחלם על חברו

חלום העוסק בענייני הזולת ואינו קשור לאדם החולם אותו יש להניח שהוא חלום אמיתי יותר מהחלומות שאדם חולם על עצמו.

אמרו חכמנו זל שאחד החלומות המתקיימים הוא: חלום שחלם לו חברו. אחד ההסברים לסיבה שלחלום זה אנו מתייחסים כאמיתי, משום שיש להניח שהחלום לא נובע ממחשבותיו שהרי אינו לו, ועל כן יש להניח שהחלום חלום שמימי.

חלום שנפתר בתוך חלום

אדם החולם שהוא רואה חלום ופתרונו, יתייחס לחלום זה ביתר רצינות. גם חלום זה הוא מהחלומות המתקיימים. סיבת הדבר מפני שהודיעו לו את החלום וגם את פתרונו, לכן לא ישתנה פתרון החלום וכפי שראה כן יהיה.

חלום שחלם פעמיים

אם מתגלה לאדם חלום והוא חוזר ורואה אותו פעם נוספת או יותר, יתייחס לחלום זה בכובד ראש משום שהשנות החלום פעמיים מעיד על אמיתותו.

יש לציין, שאם החלום חזר על עצמו בצורה מדויקת, יש להטיל ספק בהוכחה לאמיתותו משום שייתכן שהוא חזר וראה את אותו חלום בגלל שהרהר אודותיו וחשב עליו. מה שאמרו שחלום שחזר על עצמו הוא חלום אמת, זה דווקא כשהמסר של החלום חוזר על עצמו אך לא מראה החלום בצורה מדויקת.

כמו כן יש להוסיף שלעיתים, יש שני חלומות שנראה כלפי חוץ שהם מבטאים אותו רעיון והחולם סבור שהם בבחינת חלום שחלם פעמיים אך לאמיתו של דבר אלו שני חלומות שונים, לכן ישאל האדם לחכם האם אכן החלום הוא בבחינת השנות החלום פעמיים.


חלום בהיר

ככל שהחלום בהיר וברור יותר, גדלים הסיכויים שהוא אמיתי ומקורו רוחני. לעומת זאת חלום שהוא אמיתי ומקורו רוחני. לעומת זאת חלום שהוא מבולבל ובלתי ברור, והחולם אינו זוכר אותו בבהירות, קטנים הסיכויים ששורשו מעולם החלומות ויש מקום לשייך אותו למחלקת החלומות הטבעיים או חלומות השווא.

התפעלות

סימן נוסף לחלום אמת הוא ההתפעלות וההתפעמות שהוא משאיר בליבו של החולם. אדם המתעורר מחלום וחש שחווית החלום ממשית בעיניו, הוא מרגיש את החלום כדבר מציאותי, יש להניח שהחלום חלום אמת.

אי מחשבה על נושא החלום

אם אדם הרהר על נושא החלום, ולאחר מכן חלם על נושא זה בדיוק. כגון שחשב על כך שהוא עומד לזכות בהגרלה, ובלילה חלם בדיוק זאת שהוא זוכה בהגרלה, יש להניח שהחלום בא מתוך מחשבותיו.

לעומת זאת אם חשב על נושא מסוים, ובלילה חלם חלום שבפשטותו אינו עוסק באותו נושא ורק חכם חלומות מוצא את הקשר למחשבותיו יש מקום להניח שהחלום אמיתי.

 

מהו החלום, וכיצד מתהווה?

האם יש משמעות לחלום, או שמא אינו אלא דמיון?

הרב עזרא שיינברג \ י. אורות האר"י

אע''פ שבעבר התייחסו לחלומות כתופעה דמיונית מסטית ללא משמעות, ד''ר זיגמונד פרויד (מייסד שיטת הפסיכואנליזה ועוד, 1939-1856) קבע שיש להתייחס לחלום כאל מפתח לגילוי תסביכים מודחקים בנפש האדם. פרויד טען כי כאשר האדם ער, עומדת תודעתו על המשמר ואינה מרשה לתכנים שבמעמקי הנפש להתבטא. אולם בשעת השינה אין הצנזורה של התודעה פעילה, ואז יכולות הכמיהות הכלואות בתת ההכרה ושואפות למילואן להתבטא ולגלות את המתרחש במעמקי הנפש.

הצד העל טבעי של החלום – לגילוי העתיד

פרויד (בספרו ''פשר החלומות'') התייחס לכך בביטול גמור, וכתב: ''ערכו של החלום לגלות לנו ידיעות על העתיד? זו כמובן שאלת שווא''. אולם, מאז פרויד התקדם המחקר המדעי, וצבר עדויות אמינות וברורות על חלומות אשר אכן צפו את העתיד. [הדברים פורסמו למשל בביטאון ''האגודה האנגלית למחקר פסיכי'' (הדפילד, 98)], וצוטטו בספרו של השופט ד''ר יעקב בזק ''למעלה מן החושים'', והוא כותב (שם עמ' 37): ''בהתחשב בפרטי הפרטים שנמצאו מדויקים, קשה ביותר להסביר התגשמות חלומות אלה כעניין של מקריות גרידא'' וכו'.

תופעת השינה

הנה קודם שנביא מדברי חז''ל בנושא החלומות, יש להבין תחילה את תופעת השינה. המדע גילה היום, מה שידוע בתורת ישראל, כי ה''אני'' האמיתי של כל אחד מאתנו הוא האדם הרוחני הפנימי, העטוף במלבוש בשר ועצמות. (המדע המודרני מאשר זאת כיום לאור מחקרי תופעות שונות, כגון: רגרסיה, סיאנסים, דיווחי מתים במוות קליני ששבו לחיים, הופעת נשמות כבחייהם ועוד).
מהי אם כן השינה? בתלמוד (ברכות נז, ב) נאמר: ''השינה – אחד מששים במיתה''. כלומר תהליך השינה דומה לתהליך ומצב המוות, אלא במינון נמוך של 60:1 .

דהיינו שיש פירוד מסוים בין הנשמה מן הגוף בזמן השינה. חלקי הנשמה היוצאים מן הגוף בזמן השינה הם החלקים הגבוהים והזכים ביותר (חיה, יחידה, נשמה, ורוח). חלקים אלו פועלים בזמן היקיצה את הפעולות הגבוהות (כגון חשיבה רצונית, קבלת החלטות, ניתוח נתונים ועוד). ואילו החלק שנשאר בגוף בזמן השינה הוא החלק הנמוך יותר (הנפש). המאפשר את פעולת הנשימה, הדמיון וכדומה. חלק זה מתגלה בשינה ומאפשר לנו לפרוק מתחים, פחדים, ומאידך לעורר תקוות ומאווים פנימיים. – ועל זה נאמר: ''החלומות שווא ידברון''.

אולם בשעת השינה, כאשר חלק מהנשמה יוצא, חלק רוחני זה משוחרר לפגוש את בני מינו הרוחניים. וכך מתאפשר לפעמים לקבל מידע על אירועי העתיד. מידע זה, אם חשוב הוא לאדם זה, מוזרם היישר אל החלק הרוחני האחר אשר נותר בגוף, ומתערב בחלומות הדמיוניים הנ''ל. – ועל זה נאמר: ''החלום אחד מששים בנבואה''.

אבל כיוון שהמידע הרוחני מתערב בחלק הדמיוני, לכן אמרו חז''ל: ''אי אפשר לחלום בלא דברים בטלים''. (ועיין עוד בספר ''דרך ה' '' לרמח''ל).
אמנם, המידע עדיין בפיגור אחר תורת ישראל, שהרי אינו יודע כלל כיצד להתמודד עם הסבר בתופעה. דוגמא לכך נמצא בספרו של השופט יעקב בזק הנ''ל ''למעלה מן החושים'': ''חייבים אנו להמתין עד שתימצא דרך מדעית בדוקה לחקר היסוד הנבואי שבחלום''. ואילו תורת ישראל מגלה לנו סתרי החלומות. ומן הראוי לציין כאן את אשר לימדונו חכמי הקבלה, כי מטרת החלומות החוזים את העתיד השלילי, לסייענו לקדם את פני הרעה, ולשנות את אשר נגזר באמצעות תפילותינו, ובשיפור מעשינו, בהתאם לתורת בוראנו.

עקרונות לקבלת חלום כאמיתי.

ויש לציין, שעקב האסון המחריד שפקד את אברפאן (ב- 21 באוקטובר 1966, בשעה 9.15 בבוקר, כאשר התמוטט בעיירת המכרות הוולשית, הר של פסולת פחם, וקבר תחתיו בית ספר יסודי ובו 128 ילדים ו- 16 מבוגרים), הוקם בבריטניה, ביוזמתם של ד''ר ג'ון בייקר (פסיכיאטר בריטי נודע) ופיטר פיירלי (עורך המדור המדעי של ה''איבנינג סטנדארד'', עיתון לונדוניט רב תפוצה), מכון לחקר תחושות מוקדמות (''בריטיש פרימונישנס בירו''), כדי לנסות ולהקדים פני הרעה.

עקרונות החברה הבריטית לקבלת חלום כאותנטי, הם:

1.על החולם לדווח על חלומו לעד נאמן, לפני התרחשותו של המאורע שאליו מתייחס כביכול החלום.

2.הפרש הזמן בין החלום לבין המאורע צריך להיות קצר ככל האפשר (לבטל קשר מקרי בין החלום למאור, וכגון בין שבוע לשש שעות לפני המאורע, כמו שהיה במקרה הנ''ל). [הערה: אמנם עפ''י חז''ל עד 22 שנים יכול החלום להתגשם].

3.נושא החלום צריך להיות בלתי מתקבל על דעתו של החולם, בזמן החלום. (תנאי זה מטרתו למנוע כל אפשרות של הסבר אחר הקושר בין החלום למאורע עתידי שעליו חושב החולם).

4.החלום צריך לתאר את המאורע העומד להתרחש בצורה חזותית, ולא לרמוז עליו בצורה סמלית.

5. פרטי החלום צריכים להתאים לפרטי המאורע.


יחד עם זאת יש לציין כי איש מן החולמים, לא ידע, על סמך הפרטים שחזה, במה דברים אמורים, ו''ספק אם היה הדבר מונע את הטרגדיה. ההנחה, כי היו מביטים על האיש כמטורף, מתקבלת הרבה יותר על הדעת'', קובעים ד''ר בייקר ופיירלי. אמנם ''אף אם נצליח למנוע אסון אחד בלבד בדרך זו, תוכיח השיטה את עצמה לדורות'' (שם).

 
 

בניית אתרים 2all